Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 61-70 of 472 (Search time: 0.026 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Напрями удосконалення цінової політики підприємств та формування їх цінових стратегійМандич, А. В.; Грибиник, А.О.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Організація маркетингової діяльності компанії на засадах стратегічного управлінняМандич, О. В.; Куфтеріна, Н. С.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Розробка рекламної кампанії товарів з просування жіночого одягуЧміль, Г. Л.; Шевченко, Крiстiна Вiкторiвна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2021Маркетингова товарна політика і стратегія у практичній діяльності організаціїБабко, Н. М.; Перець, І. С.; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
2022Підвищення ефективності дискових робочих органів шляхом обгрунтування конструктивно-режимних параметрівНауменко, Олександр Артемович; Волковський, Олександр Михайлович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра технологічних систем ремонтного виробництва та технології матеріалів
2020Шляхи підвищення ефективності використання оборотних активів у сільському господарствіНагаєва, Галина Олександрівна
2020Детермінанти забезпечення конкурентоспроможності національної системи охорони здоров'я в умовах глобальних викликівЛагодієнко, Володимир Вікторович; Радченко, Олександр Петрович
2021Особливості управління виробництвом в сільськогосподарських організаціяхБолтянська, Н. І.; Маніта, І. Ю.
2021Ідентифікація енерговитрат зернових пневмосепараторівХарченко, С. О.; Артьомов, М. П.; Гаєк, Є. А.; Бажинова, Т. О.; Ліньов, А. О.; Ковалишин, С. Й.
2018Методологические подходы и основные направления совершенствования методов и методик анализа прогнозирования экономикиЛеньков, И. И.; Лукашевич, А. В.