Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 42.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Організаційні аспекти діяльності торговельного кластеру в період цифрових трансформацій економікиЧміль, Г. Л.
2022Основні тригери зміни парадигми економічної поведінки суб’єктів споживчого ринкуЧміль, Г. Л.
2022Моделювання стратегії адаптивної цифрової поведінки підприємства роздрібної торгівліЧміль, Г. Л.
2023Концептуальні основи стратегічного управління підприємствами біокластеру на засадах діджиталізаціїКащена, Н. Б.; Чміль, Г. Л.; Нестеренко, І. В.
2022Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збутуЧміль, Г. Л.
2022Трендвочинг використання цифрових можливостей в роздрібній торгівліЧміль, Г. Л.
2023Моніторинг розвитку промислових ринків України: стан та перспективи в умовах глобалізаціїЧміль, Г. Л.; Кащена, Н. Б.; Остапенко, Р. М.
2022Роль маркетингових активів в формуванні конкурентних переваг підприємстваЧміль, Г. Л.
2022Вплив інноваційного маркетингу на результативність бізнесуЧміль, Г. Л.
2022Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збутуЧміль, Г. Л.