Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 59111-59120 of 60200 (Search time: 0.031 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Концептуальні підходи до інтегрованого управління матеріальними потоками в процесі збуту продукціїТимошенко, В. О.
2024Законодавство Європейського Союзу щодо використання технології штучного інтелектуХрупович, С. Є.; Білик, О. В.
2024Етапи формування маркетингової стратегії інноваційного розвитку підприємстваУс, Ю. А.; Пірятінський, В. С.
2024Сучасні цифрові технології та їх вплив на зміну традиційних функцій маркетологівФедорченко, А. В.
2024Маркетингові перспективи підприємств борошномельної галузі регіонуТарасов, І. Ю.; Якубенко, С. Д.
2024Сучасні трансформації маркетингу в умовах глобалізаційних викликівХамініч, С. Ю.; Полякова, С. В.
2024Застосування економетричних методів у бізнес-плануванніТімченко, О. Д.; Сукачова, С. М.
2024Прикладні дослідження етики штучного інтелекту в маркетингуХрупович, С. Є.; Окотруб, Д. В.
2024Методичні принципи формування маркетингового комплексу підприємстваТурчина, А. Д.
2024Управління збутом продукції аграрних підприємств у системі взаємовідносин із суб՚єктами підприємницької діяльностіЩеглова, А. В.; Шумкова, В. І.