Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60308
Title: Етапи формування маркетингової стратегії інноваційного розвитку підприємства
Authors: Ус, Ю. А.
Пірятінський, В. С.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Ус Ю. А., Пірятінський В. С. Етапи формування маркетингової стратегії інноваційного розвитку підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 274-277
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60308
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-274-277.pdf165.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.