Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60307
Title: Методичні принципи формування маркетингового комплексу підприємства
Authors: Турчина, А. Д.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Турчина А. Д. Методичні принципи формування маркетингового комплексу підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 272-274
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60307
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-272-274.pdf157.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.