Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Формування ефективної системи обслуговування споживачів у підприємствах роздрібної торгівлі: автореф. дис. на здобуття … канд. екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)Круглова, Олена Анатоліївна; Шуміло, Ольга Станіславівна; Харківський державний університет харчування та торгівлі, Кафедра економіки підприємств харчування та торгівлі
2010Модель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризмуАпілат, Р.В.; Апілат, О.В.
2014Формування політики якості послуг на підприємствах туристичного профілюОльшанський, Олександр Васильович
2014Проблеми впровадження міжнародних стандартів якості в операційну діяльність готелівОльшанський, Олександр Васильович
2013Проблеми управління якістю послуг на підприємствах сфери обслуговуванняАртеменко, В.С.; Ольшанський, О.В.