Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65089
Назва: Маркетингове планування в ресторанному бізнесі: сучасні рішення
Автори: Бубенець, І. Г.
Кашлікова, М. М.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: Бубенець І. Г., Кашлікова М. М. Маркетингове планування в ресторанному бізнесі: сучасні рішення. Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Дніпро, 19 березня 2025 р. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2025. С. 205-206
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65089
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_Marketynhove_ planuvannya_205-206.pdf7.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.