Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65089
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБубенець, І. Г.-
dc.contributor.authorКашлікова, М. М.-
dc.date.accessioned2025-04-17T09:08:03Z-
dc.date.available2025-04-17T09:08:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБубенець І. Г., Кашлікова М. М. Маркетингове планування в ресторанному бізнесі: сучасні рішення. Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Дніпро, 19 березня 2025 р. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2025. С. 205-206uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65089-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпро: Університет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.titleМаркетингове планування в ресторанному бізнесі: сучасні рішенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_Marketynhove_ planuvannya_205-206.pdf7.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.