Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65088
Название: Завдання маркетингу в умовах цифровізації: інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємств
Авторы: Бубенець, І. Г.
Вишневська, В. В.
Дата публикации: 2025
Издательство: Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля
Библиографическое описание: Бубенець І. Г., Вишневська В. В. Завдання маркетингу в умовах цифровізації: інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємств. Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Дніпро, 19 березня 2025 р. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2025. С. 202-204
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65088
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S_Zavdannya_ marketynhu_202-204.pdf8.41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.