Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65088
Назва: Завдання маркетингу в умовах цифровізації: інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємств
Автори: Бубенець, І. Г.
Вишневська, В. В.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: Бубенець І. Г., Вишневська В. В. Завдання маркетингу в умовах цифровізації: інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємств. Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Дніпро, 19 березня 2025 р. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2025. С. 202-204
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65088
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_Zavdannya_ marketynhu_202-204.pdf8.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.