Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65088
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБубенець, І. Г.-
dc.contributor.authorВишневська, В. В.-
dc.date.accessioned2025-04-17T09:04:49Z-
dc.date.available2025-04-17T09:04:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБубенець І. Г., Вишневська В. В. Завдання маркетингу в умовах цифровізації: інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємств. Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Дніпро, 19 березня 2025 р. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2025. С. 202-204uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65088-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпро: Університет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.titleЗавдання маркетингу в умовах цифровізації: інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_Zavdannya_ marketynhu_202-204.pdf8.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.