Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65088
Title: Завдання маркетингу в умовах цифровізації: інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємств
Authors: Бубенець, І. Г.
Вишневська, В. В.
Issue Date: 2025
Publisher: Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля
Citation: Бубенець І. Г., Вишневська В. В. Завдання маркетингу в умовах цифровізації: інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємств. Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Дніпро, 19 березня 2025 р. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2025. С. 202-204
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65088
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_Zavdannya_ marketynhu_202-204.pdf8.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.