Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШебанова, О. О.-
dc.contributor.authorОбжа, Т.-
dc.date.accessioned2025-02-10T10:24:10Z-
dc.date.available2025-02-10T10:24:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОбжа Т. Сучасні підходи до інформаційної складової маркетингу. Економічні детермінанти розвитку сільськогосподарських підприємств України: матеріали круглого столу, 11 квітня 2018 р.; наук. кер. Шебанова О. О. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 134-137.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62674-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleСучасні підходи до інформаційної складової маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Економічні детермінанти розвитку сільськогосподарських підприємств України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mater_kr_still_2018-134-137.pdf269.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.