Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62674
Назва: Сучасні підходи до інформаційної складової маркетингу
Автори: Обжа, Т.
Науковий керівник : Шебанова, О. О.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Обжа Т. Сучасні підходи до інформаційної складової маркетингу. Економічні детермінанти розвитку сільськогосподарських підприємств України: матеріали круглого столу, 11 квітня 2018 р.; наук. кер. Шебанова О. О. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 134-137.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62674
Розташовується у зібраннях:Економічні детермінанти розвитку сільськогосподарських підприємств України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mater_kr_still_2018-134-137.pdf269.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.