Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62674
Title: Сучасні підходи до інформаційної складової маркетингу
Authors: Обжа, Т.
metadata.dc.contributor.advisor: Шебанова, О. О.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Обжа Т. Сучасні підходи до інформаційної складової маркетингу. Економічні детермінанти розвитку сільськогосподарських підприємств України: матеріали круглого столу, 11 квітня 2018 р.; наук. кер. Шебанова О. О. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 134-137.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62674
Appears in Collections:Економічні детермінанти розвитку сільськогосподарських підприємств України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mater_kr_still_2018-134-137.pdf269.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.