Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62452
Название: Розробка маркетингової стратегії в умовах діджиталізації економічних процесів
Авторы: Єрохова, М. А.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Єрохова М. А. Розробка маркетингової стратегії в умовах діджиталізації економічних процесів. Молодь і технічний прогрес в АПВ: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 652-653.
Краткий осмотр (реферат): Метою даної статті є аналіз ключових аспектів розробки маркетингових стратегій в умовах діджиталізації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62452
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Молодь і технічний прогрес в АПВ»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Molod_tekhnichnyy_prohres_APV_2024_652-653.pdf270.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.