Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄрохова, М. А.-
dc.date.accessioned2025-02-06T10:07:54Z-
dc.date.available2025-02-06T10:07:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЄрохова М. А. Розробка маркетингової стратегії в умовах діджиталізації економічних процесів. Молодь і технічний прогрес в АПВ: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 652-653.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62452-
dc.description.abstractМетою даної статті є аналіз ключових аспектів розробки маркетингових стратегій в умовах діджиталізації.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії в умовах діджиталізації економічних процесівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Молодь і технічний прогрес в АПВ»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Molod_tekhnichnyy_prohres_APV_2024_652-653.pdf270.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.