Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62452
Title: Розробка маркетингової стратегії в умовах діджиталізації економічних процесів
Authors: Єрохова, М. А.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Єрохова М. А. Розробка маркетингової стратегії в умовах діджиталізації економічних процесів. Молодь і технічний прогрес в АПВ: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 652-653.
Abstract: Метою даної статті є аналіз ключових аспектів розробки маркетингових стратегій в умовах діджиталізації.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62452
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Молодь і технічний прогрес в АПВ»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Molod_tekhnichnyy_prohres_APV_2024_652-653.pdf270.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.