Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/57655
Назва: Сервисология как теоретическая база сервисной деятельности в сфере гостеприимства
Автори: Малюк, Л. П.
Варыпаев, А. М.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Малюк Л. П., Варыпаев А. М. Сервисология как теоретическая база сервисной деятельности в сфере гостеприимства. Наукові дослідження Харківського державнго університету харчування та торгівлі для розвитку суспільства та економіки. Актуальні проблеми розвитку ресторанного, готельного та туристичного бізнесу в умовах світової інтеграції: досягнення та перспективи: тези доп. II Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 вересня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. С. ХІV-ХVII.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57655
ISBN: 978-966-405-486-4
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку ресторанного, готельного та туристичного бізнесу в умовах світової інтеграції: досягнення та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_k_b - копия-1-31-17-20.pdf339.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.