Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48048
Назва: Маркетинговий менеджмент аграрних підприємств і ефективність виробництва
Автори: Губенко, В. І.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Губенко В. І. Маркетинговий менеджмент аграрних підприємств і ефективність виробництва. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Короткий огляд (реферат): Виявлено, що стабілізацію та розвиток аграрних підприємств можливо забезпечити шляхом формування системи сучасного маркетингового менеджменту, що здатний забезпечити управління репутацією підприємства і підхід до інноваційної моделі господарювання. Встановлено, що трансформації внутрішнього і зовнішнього середовища змушують вдосконалювати теорію і практику маркетингового менеджменту в зв'язку з тим, що з переходом до масового збуту головні позиції у сфері управління завоював маркетинг.
It has been proved that stabilization and development of agrarian enterprises can be provided by forming the system of modern marketing management able to provide management of an enterprise reputation and transfer to the innovational model of economics. It has been proved that transformations in inner and outside environment make improve the theory and practice of marketing management as the transfer to mass market causes marketing to gain the chief positions in management.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48048
Розташовується у зібраннях:Випуск 113: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_113_2011-3.pdf246.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.