Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/4675
Назва: Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації
Автори: Савицька, Н.Л.
Євлаш, В.В.
Афанасьева, О.П.
Железняк, З.В.
Ключові слова: поведінковий аналіз;асоціативне сприйняття;споживачі;харчові продукти;комерціалізація інновацій
Дата публікації: 2020
Видавництво: Триторія
Бібліографічний опис: Савицька Н.Л., Євлаш В.В., Афанасьева О.П., Железняк З.В. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246.
Короткий огляд (реферат): Досліджено актуальні проблеми розроблення методологічних та теоретико-методичних засад комерціалізації інновацій на державному, регіональному, галузевому рівнях та рівні окремих підприємств та установ. Висвітлено управлінські та маркетингово-логістичні аспекти комерціалізації інноваційної продукції різних галузей економіки. Розкрито концептуальні засади організаційно-економічного механізму управління комерціалізацією інноваційної продукції підприємства. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту, маркетингу, логістики, викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів, а також широкого кола читачів, які цікавляться питаннями комерціалізації інноваційної продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4675
Розташовується у зібраннях:Монографії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.