Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/44326
Назва: Дефініції поняття «рекламна кампанія»
Автори: Гавриш, О. М.
Жерліцин, О. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Гавриш О. М., Жерліцин О. В. Дефініції поняття «рекламна кампанія». Фінансова архітектоніка та сценарії конкурентних моделей розвитку: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., 17 листопада 2023 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 167-168.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44326
Розташовується у зібраннях:Фінансова архітектоніка та сценарії конкурентних моделей розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TDMNPK_Finansova arkhitektonika ta stsenarii konkurentnykh modelei rozvytku_2023-167-168.pdf161.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.