Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГавриш, О. М.-
dc.contributor.authorЖерліцин, О. В.-
dc.date.accessioned2023-12-25T11:54:55Z-
dc.date.available2023-12-25T11:54:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГавриш О. М., Жерліцин О. В. Дефініції поняття «рекламна кампанія». Фінансова архітектоніка та сценарії конкурентних моделей розвитку: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., 17 листопада 2023 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 167-168.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44326-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleДефініції поняття «рекламна кампанія»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фінансова архітектоніка та сценарії конкурентних моделей розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TDMNPK_Finansova arkhitektonika ta stsenarii konkurentnykh modelei rozvytku_2023-167-168.pdf161.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.