Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44326
Title: Дефініції поняття «рекламна кампанія»
Authors: Гавриш, О. М.
Жерліцин, О. В.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Гавриш О. М., Жерліцин О. В. Дефініції поняття «рекламна кампанія». Фінансова архітектоніка та сценарії конкурентних моделей розвитку: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., 17 листопада 2023 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 167-168.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44326
Appears in Collections:Фінансова архітектоніка та сценарії конкурентних моделей розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TDMNPK_Finansova arkhitektonika ta stsenarii konkurentnykh modelei rozvytku_2023-167-168.pdf161.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.