Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/43009
Title: Маркетингові аспекти підвищення ефективності виробництва овочевої продукції
Authors: Гуменюк, А. В.
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Гуменюк А. В. Маркетингові аспекти підвищення ефективності виробництва овочевої продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 125 «Економічні науки». 2012. С. 125-130.
Abstract: Исследовано теоретические основы развития маркетинга в овощепродуктовом подкомплексе Украины. Установлены виды и стратегии мирового маркетинга, определены перспективы развития маркетинговых служб на предприятиях отрасли.
The paper deals with theoretical foundations for development of marketing in Ukrainian vegetable-produce sub complex, describes types and strategies of international marketing and outlines perspectives for development of marketing services at enterprises of vegetable growing industry.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43009
Appears in Collections:Випуск 125: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_125_2012_19.pdf342.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.