Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/43009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуменюк, А. В.-
dc.date.accessioned2023-12-01T14:56:13Z-
dc.date.available2023-12-01T14:56:13Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГуменюк А. В. Маркетингові аспекти підвищення ефективності виробництва овочевої продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 125 «Економічні науки». 2012. С. 125-130.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43009-
dc.description.abstractИсследовано теоретические основы развития маркетинга в овощепродуктовом подкомплексе Украины. Установлены виды и стратегии мирового маркетинга, определены перспективы развития маркетинговых служб на предприятиях отрасли.uk_UA
dc.description.abstractThe paper deals with theoretical foundations for development of marketing in Ukrainian vegetable-produce sub complex, describes types and strategies of international marketing and outlines perspectives for development of marketing services at enterprises of vegetable growing industry.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleМаркетингові аспекти підвищення ефективності виробництва овочевої продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 125: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_125_2012_19.pdf342.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.