Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42354
Назва: Особливості реалізації органічної овочевої продукції
Автори: Нікітіна, О. М.
Науковий керівник : Левкіна, Р. В.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Нікітіна О. М. Особливості реалізації органічної овочевої продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 126 «Економічні науки». наук. кер. Р. В. Левкіна. 2012. С. 258-263.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті та проаналізовані канали реалізації в цілому овочевої продукції в тому числі органічної
In the article considered and analysed channels of realization on the whole of vegetable products including organic
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42354
Розташовується у зібраннях:Випуск 126: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_126_2012_33.pdf274.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.