Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42354
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЛевкіна, Р. В.-
dc.contributor.authorНікітіна, О. М.-
dc.date.accessioned2023-11-15T15:36:45Z-
dc.date.available2023-11-15T15:36:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНікітіна О. М. Особливості реалізації органічної овочевої продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 126 «Економічні науки». наук. кер. Р. В. Левкіна. 2012. С. 258-263.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42354-
dc.description.abstractВ статті розглянуті та проаналізовані канали реалізації в цілому овочевої продукції в тому числі органічноїuk_UA
dc.description.abstractIn the article considered and analysed channels of realization on the whole of vegetable products including organicuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleОсобливості реалізації органічної овочевої продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 126: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_126_2012_33.pdf274.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.