Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42053
Назва: | Філософська рефлексія феномену педагогічного спілкування |
Автори: | Пономарьов, О. С. |
Ключові слова: | Філософія освіти;Педагогічне спілкування;Професійна культура;Философия образования;Педагогическое общение;Профессиональная культура;Philosophy of education;Pedagogical communication;Professional culture |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Пономарьов О. С. Філософська рефлексія феномену педагогічного спілкування. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2014», вісник виставково-музейного центру, вип. 1., 31 жовтня. Харків: ХНТУСГ, 2014. С. 245-251. |
Короткий огляд (реферат): | Показано місце педагогічного спілкування в системі засобів освіти. Проаналізовано основні філософські аспекти цього феномену. Обґрунтовано необхідність підвищення культури педагогічного спілкування як важливого чинника забезпечення завдань освіти і одного із складників професійної компетенції педагога і засобу його впливу на студентів. The place of pedagogical communication in the means of education is demonstrated. The main philosophical aspects of this phenomenon are analyzed. The necessity to improve the culture of pedagogical dialogue as an important factor in ensuring the objectives of education and one of the components of the professional competence of teacher and means of its impact on students is justified. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42053 |
ISBN: | 978-617-619-161-2 |
Розташовується у зібраннях: | STUDIA SLOBOZHANICA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Slobozhanskij gumanitarij_2014-245-251.pdf | 193.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.