Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42053
Название: Філософська рефлексія феномену педагогічного спілкування
Авторы: Пономарьов, О. С.
Ключевые слова: Філософія освіти;Педагогічне спілкування;Професійна культура;Философия образования;Педагогическое общение;Профессиональная культура;Philosophy of education;Pedagogical communication;Professional culture
Дата публикации: 2014
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Пономарьов О. С. Філософська рефлексія феномену педагогічного спілкування. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2014», вісник виставково-музейного центру, вип. 1., 31 жовтня. Харків: ХНТУСГ, 2014. С. 245-251.
Краткий осмотр (реферат): Показано місце педагогічного спілкування в системі засобів освіти. Проаналізовано основні філософські аспекти цього феномену. Обґрунтовано необхідність підвищення культури педагогічного спілкування як важливого чинника забезпечення завдань освіти і одного із складників професійної компетенції педагога і засобу його впливу на студентів.
The place of pedagogical communication in the means of education is demonstrated. The main philosophical aspects of this phenomenon are analyzed. The necessity to improve the culture of pedagogical dialogue as an important factor in ensuring the objectives of education and one of the components of the professional competence of teacher and means of its impact on students is justified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42053
ISBN: 978-617-619-161-2
Располагается в коллекциях:STUDIA SLOBOZHANICA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Slobozhanskij gumanitarij_2014-245-251.pdf193.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.