Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42053
Title: Філософська рефлексія феномену педагогічного спілкування
Authors: Пономарьов, О. С.
Keywords: Філософія освіти;Педагогічне спілкування;Професійна культура;Философия образования;Педагогическое общение;Профессиональная культура;Philosophy of education;Pedagogical communication;Professional culture
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Пономарьов О. С. Філософська рефлексія феномену педагогічного спілкування. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2014», вісник виставково-музейного центру, вип. 1., 31 жовтня. Харків: ХНТУСГ, 2014. С. 245-251.
Abstract: Показано місце педагогічного спілкування в системі засобів освіти. Проаналізовано основні філософські аспекти цього феномену. Обґрунтовано необхідність підвищення культури педагогічного спілкування як важливого чинника забезпечення завдань освіти і одного із складників професійної компетенції педагога і засобу його впливу на студентів.
The place of pedagogical communication in the means of education is demonstrated. The main philosophical aspects of this phenomenon are analyzed. The necessity to improve the culture of pedagogical dialogue as an important factor in ensuring the objectives of education and one of the components of the professional competence of teacher and means of its impact on students is justified.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42053
ISBN: 978-617-619-161-2
Appears in Collections:STUDIA SLOBOZHANICA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slobozhanskij gumanitarij_2014-245-251.pdf193.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.