Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41707
Назва: Основні тенденції формування та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку України
Автори: Мунтян, І. В.
Євтушок, О. В.
Донець, О. Я.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Мунтян І. В., Євтушок О. В., Донець О. Я. Основні тенденції формування та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку України. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 253-255.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41707
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_253-255.pdf716.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.