Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМунтян, І. В.-
dc.contributor.authorЄвтушок, О. В.-
dc.contributor.authorДонець, О. Я.-
dc.date.accessioned2023-10-31T06:16:57Z-
dc.date.available2023-10-31T06:16:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМунтян І. В., Євтушок О. В., Донець О. Я. Основні тенденції формування та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку України. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 253-255.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41707-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleОсновні тенденції формування та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_253-255.pdf716.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.