Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/40989
Название: Планування та організація проведення рекламних кампаній на ринку туристично-рекреаційних послуг
Авторы: Куніцин, С. В.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Куніцин С. В. Планування та організація проведення рекламних кампаній на ринку туристично-рекреаційних послуг. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 9-23 квітня 2012 року. Харків: ХНТУСГ, 2012. С. 172-174.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40989
Располагается в коллекциях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rynktransf_2012_59.pdf213.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.