Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/40989
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуніцин, С. В.-
dc.date.accessioned2023-10-19T10:11:44Z-
dc.date.available2023-10-19T10:11:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКуніцин С. В. Планування та організація проведення рекламних кампаній на ринку туристично-рекреаційних послуг. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 9-23 квітня 2012 року. Харків: ХНТУСГ, 2012. С. 172-174.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40989-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleПланування та організація проведення рекламних кампаній на ринку туристично-рекреаційних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2012_59.pdf213.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.