Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37786
Назва: Реклама як основний елемент політики маркетингових комунікацій
Автори: Баламут, Г. С.
Смокова, Л. М.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Баламут Г. С., Смокова Л. М. Реклама як основний елемент політики маркетингових комунікацій. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 113-115.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37786
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_113-115.pdf187.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.