Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37786
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаламут, Г. С.-
dc.contributor.authorСмокова, Л. М.-
dc.date.accessioned2023-08-17T08:28:21Z-
dc.date.available2023-08-17T08:28:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБаламут Г. С., Смокова Л. М. Реклама як основний елемент політики маркетингових комунікацій. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 113-115.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37786-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleРеклама як основний елемент політики маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_113-115.pdf187.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.