Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37786
Title: Реклама як основний елемент політики маркетингових комунікацій
Authors: Баламут, Г. С.
Смокова, Л. М.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Баламут Г. С., Смокова Л. М. Реклама як основний елемент політики маркетингових комунікацій. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 113-115.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37786
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_113-115.pdf187.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.