Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/3610
Назва: | Розвиток творчого технічного мислення при викладанні загальноінженерних дисциплін |
Інші назви: | Развитие творческого технического мышления при преподавании общеинженерных дисциплин The development of creative technical thinking when teaching general engineering disciplines |
Автори: | Бондар, М. М. |
Ключові слова: | розвиток;мислення;викладання;знання;вміння;достовірність;суперечливість;форма;алгоритм;зв'язку;развитие;мышление;преподавание;знание;умение;достоверность;спорность;форма;алгоритм;связи;development;thinking;teaching;knowledge;skill;reliability;divisiveness;shape;algorithm;communication |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Бондар М. М. Розвиток творчого технічного мислення при викладанні загальноінженерних дисциплін. Інженерія природокористуваня. 2014. № 2 (2). С. 129-131. |
Серія/номер: | Інженерія природокористування;№ 2 (2) |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослідженню питань розвивального навчання майбутніх аграрників засобами загальноінженерних дисциплін. Проаналізовано психолого-педагогічні дослідження з проблеми розвивального навчання. У вищій аграрній освіті України на перший план висувається завдання створення умов, які забезпечують всебічний розвиток творчого потенціалу особистості студента. Одним із таких підходів підвищення якості підготовки фахівців у вищій аграрній школі є організація цього процесу на засадах особистісно-розвивальних технологій. Розглянуті особливості викладу лекційного матеріалу з курсу загальноінженерних дисциплін. Висвітлено
методику розвивального навчання загальноінженерних дисциплін на засадах формування творчого технічного мислення майбутніх аграрників. Статья посвящена исследованию вопросов развивающего обучения будущих аграриев средствами общеинженерных дисциплин. Проанализированы психолого-педагогические исследования по проблеме развивающего обучения. В высшем аграрном образовании Украины на первый план выдвигается задача создания условий, обеспечивающих всестороннее развитие творческого потенциала личности студента. Одним из таких подходов повышения качества подготовки специалистов в высшей аграрной школе является организация этого процесса на основе личностноразвивающих технологий. Рассмотрены особенности изложения лекционного материала по курсу общеинженерных дисциплин. Освещена методика развивающего обучения общеинженерных дисциплин на основе формирования творческого технического мышления будущих аграриев. The article is dedicated to the research of developing training of future agrarians by means of general engineering disciplines. The psychological and educational research of developmental education was analyzed. The goal to create conditions that ensure the full development of the creative potential of the individual student is in the highest priority in Higher Agricultural Education of Ukraine. One of such approaches to improve the quality training of specialists in Higher Agricultural School is the organization of this process on the basis of personality-developmental technology. The features of the lecture material presentation for the course of general engineering disciplines were considered. Article shows the methodology of developing training for general engineering disciplines on the basis of the formation of creative technical thinking of future agrarians. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3610 |
ISSN: | 2311-1828 |
Розташовується у зібраннях: | № 2 (2) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
25.pdf | 287.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.