Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/35145
Название: Використання основних трендів сучасного світу у розробці маркетингової стратегії
Авторы: Токар, М. О.
Научный руководитель: Хлопоніна-Гнатенко, О. І.
Дата публикации: 2019
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Токар М. О. Використання основних трендів сучасного світу у розробці маркетингової стратегії. Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі" 4-5 квітня 2019 р.; наук. кер. Хлопоніна-Гнатенко О. І. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 279.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35145
Располагается в коллекциях:Матеріали XV-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy_molod_i_sg_2019-279.pdf277.57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.