Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/28432
Назва: Система управління якістю послуг у міжнародному ресторанному бізнесі
Автори: Титаренко, М. В.
Науковий керівник : Мельнік, Л. О.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Титаренко М. В. Система управління якістю послуг у міжнародному ресторанному бізнесі. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 23 березня 2011 р.; наук. кер. Мельнік Л. О. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 2. С. 125.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28432
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_rozvytku_2011_2_125.pdf106.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.