Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/27258
Назва: Концепція «True Price» в ресторанному бізнесі як засіб конкурентоспроможності
Автори: Калєнік, К. В.
Балацька, Н. Ю.
Дата публікації: 15-тра-2019
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Калєнік К. В., Балацька Н. Ю. Концепція «True Price» в ресторанному бізнесі як засіб конкурентоспроможності. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 159-160
Серія/номер: Менеджмент і готельно-ресторанний бізнес;Секція 14
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27258
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t2_15.05.19-159-160.pdf176.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.