Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/27258
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалєнік, К. В.-
dc.contributor.authorБалацька, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2023-03-17T15:16:15Z-
dc.date.available2023-03-17T15:16:15Z-
dc.date.issued2019-05-15-
dc.identifier.citationКалєнік К. В., Балацька Н. Ю. Концепція «True Price» в ресторанному бізнесі як засіб конкурентоспроможності. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 159-160uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27258-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент і готельно-ресторанний бізнес;Секція 14-
dc.titleКонцепція «True Price» в ресторанному бізнесі як засіб конкурентоспроможностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t2_15.05.19-159-160.pdf176.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.