Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/27258
Title: Концепція «True Price» в ресторанному бізнесі як засіб конкурентоспроможності
Authors: Калєнік, К. В.
Балацька, Н. Ю.
Issue Date: 15-May-2019
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Калєнік К. В., Балацька Н. Ю. Концепція «True Price» в ресторанному бізнесі як засіб конкурентоспроможності. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 159-160
Series/Report no.: Менеджмент і готельно-ресторанний бізнес;Секція 14
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27258
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t2_15.05.19-159-160.pdf176.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.