Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24829
Название: Теоретичні засади оцінювання маркетингової діяльності промислових підприємств при реалізації реінжинірингу бізнес-процесів
Авторы: Таранюк, Л. М.
Кобизський, Д. С.
Таранюк, К. В.
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Таранюк Л. М., Кобизський Д. С., Таранюк К. В. Теоретичні засади оцінювання маркетингової діяльності промислових підприємств при реалізації реінжинірингу бізнес-процесів. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 255-258.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24829
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_90.pdf212.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.