Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТаранюк, Л. М.-
dc.contributor.authorКобизський, Д. С.-
dc.contributor.authorТаранюк, К. В.-
dc.date.accessioned2023-03-02T09:10:35Z-
dc.date.available2023-03-02T09:10:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТаранюк Л. М., Кобизський Д. С., Таранюк К. В. Теоретичні засади оцінювання маркетингової діяльності промислових підприємств при реалізації реінжинірингу бізнес-процесів. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 255-258.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24829-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleТеоретичні засади оцінювання маркетингової діяльності промислових підприємств при реалізації реінжинірингу бізнес-процесівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_90.pdf212.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.