Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22751
Назва: Процесний підхід у концепції управління якістю підприємств сфери послуг
Автори: Закшевська, О.
Науковий керівник : Ольшанський, O. В.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Закшевська О. Процесний підхід у концепції управління якістю підприємств сфери послуг. Традиції та інновації харчування туристів : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобув. вищ. освіти і молод. учених, м. Харків, 10 жовт. 2019 р. ; наук. кер. O. В. Ольшанський ; Харків : ХДУХТ, 2019. С. 48-49.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22751
Розташовується у зібраннях:Традиції та інновації харчування туристів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi_10.10.19-48-49.pdf369.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.