Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22751
Название: Процесний підхід у концепції управління якістю підприємств сфери послуг
Авторы: Закшевська, О.
Научный руководитель: Ольшанський, O. В.
Дата публикации: 2019
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Закшевська О. Процесний підхід у концепції управління якістю підприємств сфери послуг. Традиції та інновації харчування туристів : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобув. вищ. освіти і молод. учених, м. Харків, 10 жовт. 2019 р. ; наук. кер. O. В. Ольшанський ; Харків : ХДУХТ, 2019. С. 48-49.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22751
Располагается в коллекциях:Традиції та інновації харчування туристів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezi_10.10.19-48-49.pdf369.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.