Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22412
Назва: | Теоретично-методологічні засади мотивації навчальної діяльності у вищій освіті |
Автори: | Чадаєва, К.Ю. Коршунова, І.П. |
Ключові слова: | мотивація;навчальна діяльність;вища освіта;теоретично-методологічні засади;motivation;educational activity;higher education;theoretical and methodological principles;мотивация;учебная деятельность;высшее образование;теоретически-методологические основы |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Чадаєва К. Ю., Коршунова І. П. Теоретично-методологічні засади мотивації навчальної діяльності у вищій освіті. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 713-718. |
Короткий огляд (реферат): | Розглядається питання потрібно-мотиваційної сфери особистості студентів, яка впливає на формування їх ціннісних ідеалів та орієнтирів. Акцентується увага на запропонованих у процесі навчання структуру мотиваційних компонентів, елементи мотивації та їх взаємозв’язок з характером навчальної діяльності. Надається характеристика побудови мотиваційної сфери навчання, яка визначає, спонукає, стимулює активність людини. This article deals with problems of necessary motivational sphere of students’ personality which influences on formation of their value ideals and orientations. The structure of motivational components and elements of motivation and their interrelation with character of educational activity is taken into consideration. Description of motivational sphere structure of education which defines forces and stimulates person’s activity is given. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22412 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 1 (11) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2010_1_102.pdf | 173.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.