Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧадаєва, К.Ю.-
dc.contributor.authorКоршунова, І.П.-
dc.date.accessioned2023-02-10T12:45:40Z-
dc.date.available2023-02-10T12:45:40Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЧадаєва К. Ю., Коршунова І. П. Теоретично-методологічні засади мотивації навчальної діяльності у вищій освіті. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 713-718.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22412-
dc.description.abstractРозглядається питання потрібно-мотиваційної сфери особистості студентів, яка впливає на формування їх ціннісних ідеалів та орієнтирів. Акцентується увага на запропонованих у процесі навчання структуру мотиваційних компонентів, елементи мотивації та їх взаємозв’язок з характером навчальної діяльності. Надається характеристика побудови мотиваційної сфери навчання, яка визначає, спонукає, стимулює активність людини.uk_UA
dc.description.abstractThis article deals with problems of necessary motivational sphere of students’ personality which influences on formation of their value ideals and orientations. The structure of motivational components and elements of motivation and their interrelation with character of educational activity is taken into consideration. Description of motivational sphere structure of education which defines forces and stimulates person’s activity is given.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectтеоретично-методологічні засадиuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjecteducational activityuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjecttheoretical and methodological principlesuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectучебная деятельностьuk_UA
dc.subjectвысшее образованиеuk_UA
dc.subjectтеоретически-методологические основыuk_UA
dc.titleТеоретично-методологічні засади мотивації навчальної діяльності у вищій освітіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_102.pdf173.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.